arse blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2002

Foty

13 komentarzy

Dzisiaj wrzuciłem trochę naszych fotek [m.in. Fotki z pechowego Jamu na Ursusie 14.04]. Mam nadzieję, że będą się pobodały. W sobote mam zdjęcie szwów z twarzy, więc życzcie mi powodzenia :P

Ehhh.

7 komentarzy

Dzisiaj chciałem ostro „poskejtować„. Ustawiliśmy się z Abdulem i WDR‚em, na Wilanowie. Jechałem 1,5h przez całe miasto, aby pojeździć 30 minut, i rozciąć sobie twarz. Aktualnie wróciłem już ze szpitala, znieczulenie już puszcza powolutku. Mam 4 szwy. W sobote mi zdejmują. Ale bliznę będę miał do końca życia. Będę miał co dzieciom pokazywać…..

Heheh

2 komentarzy

Dzisiaj Ecia instruowała DKW Squad [Mnie, Ubeka i Umara], jak spadać ze schodów, jak przyciąć sobie głowę w autobusie, jak smakują szyny pociągowe. Ogółnie fajnie było dziś…

Sorry

4 komentarzy

Sorka Umi, że prowadzę bloga jak Joachim. po prostu łatwiej mi żyć z czymś, jak wyrzucę to na światło dzienne. Życie z zatajaniem różnych żeczy, sprawia mi trudność, i dlatego piszę, co mnie aktualnie trapi. A jako że nikt nie wie, kim jest tajemniczy ARSe :), jestem bezkarny… Poprawił mi się humor dziś…

Już dobrze jest….

2 komentarzy

Już dobrze jest… Tzn. lepiej. Doszedłem do wniosku, że jak nie ta, to każda inna, a poza tym, jak nie wyjdzie z żadną, to, jak mawiał DeUBe, moją dziewczyną HipHop zostanie…
A tak z innej beczki, to już drugi dzień sobie na decku nowym szalałem [thx ABDUL]. Mała wycieczka na skatepark, a teraz rozmyślanie o domniemanych niedzielnych panelach [jak będzie, Nieuk??]. Muszę tylko coś na outline znaleść……

Nowy deck….

11 komentarzy

Mam nowego decka!!! Troszkę poprawiło mi to humor. Co nie oznacza, że już jest OK. Nie jest. Wciąż brak mi odwagi, boję się odrzucenia. Strasznie się boję….

Rozrywka

2 komentarzy

Dzisiaj była miła wycieczka na Jutrzenkę [SPOXSQUAD!]. Pojeździłem sobie miło troszkę czasu, i do domciu. Bez większych przeżyć. Chociaż nadal nie mogę skupić myśli na niczym innym, niż na….

Ehh…

2 komentarzy

Dzisiaj był dzień niezbyt przyjemny. Starciłem czarną montankę, żadnego wrzuta, zapierdalanie po calym mieście jak idiota. A doła mam nadal….. Dlaczego jest tak, a nie inaczej….

Ehh.

17 komentarzy

„(…)fajna małolatka, dobra gadka-szmatka, i kilka pięknych róż, ustawię ją wzdłuż siebie(…)”

Świat jest dziwny. Kategorycznie. Nie obrażam w żadnym wypadku Stwórcy, ale świat jest dziwny. Zawsze, w najmniej oczekiwanym momencie, dzieją się rzeczy, których najmniej byśmy się spodziewali. Większość cech, które posiadamy, są to cechy oceniane wg. nas jako wadliwe, i gdybyśmy mogli, zmienilibyśmy się. Nie lubię opowiadać o swoich problemach, więc nie będę tego robił. Podsumowując, miłość jest ślepa….

iloveyou.jpg

hehehehehehe

2 komentarzy

http://info.onet.pl/479549,11,item.html


  • RSS